Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia

  1. Jak przebiega proces realizacji zamówienia?
    Wyszukujesz towar, który chcesz kupić, dodajesz do go koszyka, w koszyku akceptujesz warunki umowy, przechodzisz do finalizacji zamówienia, wpisujesz swoje dane, wybierasz paczkomat, a na końcu formę płatności. I proszę. Paczka za 2 dni robocze będzie u Ciebie :)

  2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
    Przeważnie do 2 dni roboczych.

  3. Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?
    Tak, oczywiście.

  4. Czy mogę zamówić towar, którego nie mogę znaleźć na stronie?
    Tak, w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Dostawa

  1. Jakie są dostępne formy wysyłki? 
    Możesz wybrać jedną z kilku opcji: dostawa do Paczkomatu InPost (najbardziej polecamy to rozwiązanie), dostawa kurierem InPost lub odbiór osobisty.

  2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
    Przeważnie do 2 dni roboczych.

  3. Ile kosztuje wysyłka?
    Jeśli wartość twojego koszyka jest mniejsza od 100 zł, koszt przesyłki do paczkomatu wynosi 12 zł. Jeśli wartość jest większa od 100 zł, wtedy przesyłka do paczkomatu jest darmowa. Jeśli wartość twojego koszyka jest mniejsza od 150 zł, koszt przesyłki kurierem wynosi 17 zł. Jeśli wartość jest większa od 150 zł, wtedy dostawa kurierem jest darmowa. 

  4. Czy mogę zamówić przesyłkę do paczkomatu?
    Tak, naszym zdaniem to najlepsza forma dostawy.

  5. Czy przesyłki są ubezpieczone?
    Tak, wszystkie przesyłki są ubezpieczone zgodnie z regulaminem InPost.

  6. Jak sprawdzić kiedy dotrze paczka z moim zamówieniem?
    Jeśli masz konto w naszym serwisie, na stronie https://rezystore.pl/historia-zamowien. Jeśli nie masz konta, aktualne informacje odnośnie paczki wysyłamy mailowo. Na stronie https://inpost.pl/ możesz sprawdzić status twojej przesyłki, wpisując numer przesyłki, który został Ci wysłany mailowo.

Płatności

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
    Możesz zapłacić przelewem tradycyjnym, 
    płatnościami natychmiastowymi (za pomocą DotPay)
    gotówką przy odbiorze osobistym w naszej siedzibie,
    gotówką/kartą/BLIK przy wysyłce paczkomatem,
    gotówką/kartą/BLIK przy wysyłce kurierem.

  2. Czy mogę zapłacić BLIKiem?
    Oczywiście, my też lubimy wygodne płatności BLIKiem. Wybierz płatności BLIK. I gotowe.

  3. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
    Możesz opłacić zamówienie do 3 dni roboczych.

  4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
    Jak najbardziej. Podczas zamówienia wpisz dane do faktury, a następnie dane do przesyłki.

  5. Czy mogę otrzymać fakturę pro-forma?
    Tak. W tym celu wybierz płatność przelewem tradycyjnym, uzupełnij dane do faktury, a w komentarzu do zamówienia wpisz "poproszę fakturę pro-forma".

Gwarancja

  1. Czy na zamówione produkty jest gwarancja? 
    Na podzespoły elektroniczne przeznaczone do budowy układów elektronicznych nie ma gwarancji ze względu na charakter produktu. Na gotowe urządzenia i narzędzia obowiązują standardowe gwarancje.

Zwroty

  1. Czy mogę zwrócić zamówione produkty? 
    Jeśli jesteś osobą prywatną, masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. Szczegóły tutaj: https://rezystore.pl/content/8-prawa-konsumenta . Jeśli robisz zakupy jako przedsiębiorca lub firma, nie ma możliwości zwrotu towaru.

  2. Kiedy mogę zwrócić zamówione produkty?
    Jeśli jesteś osobą prywatną, możesz zwrócić zakupy do 14 dni.

Reklamacje

  1. W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
    Skontaktuj się z nami mailowo na adres kontakt@rezystore.pl Szczegóły tutaj: https://rezystore.pl/content/8-prawa-konsumenta

  2. Kiedy zostanie rozpatrzona moja reklamacja?
    Zgodnie z prawem reklamacja powinna być rozpatrzona w ciągu 14 dni. Jednak zrobimy co w naszej mocy żeby zająć się Twoją sprawą znacznie szybciej.